Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 145 QV - Ревизия на двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Нека да се включа и аз понеже този път съм го вървял няколко пъти и този мотор го знам наизуст.
    -Всички видове гарнитури да трябва да се сменят и моя съвет е като на Code за предпочитане е Рейнц,силикон само Рейнц.
    -Да основните и биелните лагери,погледни и аксиалните лагери как са.Ползвай Глюко.
    -Сегменти ползвай Гьотце,но задължително замерете цилиндрите и тези бразди(хонинг) задължително трябва да ги има.Адаша по-горе е обяснил за какво служат.Като свалиш старите сегменти изчисти хубаво каналите на буталата,защото ще се начупят новите сегменти.
    -Колянов вал:шлайфа се,но първо трябва да се замери и за кривини,ако е в допуските за кривини да се замери дали със шлайф 0,50мм. или втори ремонт ще излезе,защото лагери трети ремонт няма.Трябва да се продуха тунела на вала.Най-вероятно ти е заминала и биелата,замерете и нея.
    -Глава.Като я дадеш за шлайф смени и гумичките и да ти напаснат клапаните на машина.
    Най-важното нещо,което трябва да се спазва това е чистотата.Като свалите ангренажната шайба на коляновия вал я погледнете в какво състояние и е шпонката и да се слага много внимателно,защото шпонката лесно се мачка.Задължително направете тест на маслената помпа.Може в последствие да се сетя още нещо и ще пиша.
    Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
    Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

    Comment


    • #17
      Аз пък (за щастие) не съм още минал по този път, но единственото, на което мога да ти обърна внимание - не си прави експерименти с маслото - за този двигател само 10W60 - другото си е игра на ези - тура. Много ти се радвам, тръпката ми е позната Успех в начинанието.
      sigpic
      Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

      Comment


      • #18
        Здравейте отново колеги. Аз се забавих с отговора ми, но и ситуацията се променяше динамично с този двигател. След като отворихме целия двигател се оказа, че ремонта ще струва около 2500 - 3000 лева. Майстора ме посъветва да търся друг двигател. Така и направих. Взех двигател 2.0ТС 155к.с. от колега от форума ( за което съм му много благодарен ) Днес си взех и количката от сервиза. Отново ръмжи като звяр!! Има някои дребни забележки, но първо ще и се изкефя яко пък после ще ги оправям и тях. Майстора се видя малко в чудо понеже не взех същия двигател като моя и се наложи да преправят колекторите и разни други неща, но колата работи! Светна лампата на инжекциона и показва грешка на детонационен датчик. Проблеми в движението на колата не усещам, но ще го сменя този датчик де Както и да е дойде и края на моята сага, но поне края е щастлив! Отново съм на пистата и скоро ще снимам и ще направя клип как звучи колата Благодаря на всички и ви пожелавам много безаварийни километри с красавиците !!!
        145 2.0 QV

        Comment

        Working...
        X